ताजा समाचार
फुट, विसर्जनको छटपटी र आत्मसमीक्षा
२०४० मा चौथो महाधिवेशनमा फुट आउँदा ‘जनमेल’ भारतको जवाहरलाल नेहरु विश्वविद्यालयमा आयोजित ' एकता समाज' अन्तर्गत अभानेवि संघको कार्यक्रममा सहभागी भएको थियो । ‘ सामाज विकासमा साहित्यकलाको भूमिका’ सम्बन्धी विचारगोष्ठिमा नेपालका तर्फबाट जाने पारिजात दिदी, शक्ति लम्साल ऋषिराज बराल लगायतका हुनुहुन्थ्यो । महेश मास्केजी हर्ताकर्ता हुनुहुन्थ्यो । विश्वनाथ साह, गिरिराजमणी सबै विराटनगरबाट दिल्ली गएका थियोँ । कमरेड किरणसित चैतन्यका रूपमा पहिलो भेट र चिनजान त्यहीँ भएको थियो । लामा समूह र अरूबीच वैचारिक सङ्घर्ष चर्किएको थियो । फुट र विभाजनका कुरा थिए ।
केही दिनपछि फुटका कुरा आए । को कता भन्ने आयो । अहिले बहुमतका सल्लाहकार नेता चित्रबहादुर आले लामाजीका कट्टर प्रवक्ता, सिराहा टिम, गिरिराजहरू लामा समूहमा थिए । भरत पोख्रेल , रमेश शर्मा ऋषिराज बरालहरू मशाल पक्षधर थिए । २०४१-४२ मशालमा पनि विभाजन भएर कमरेड किरणको नेतृत्वको मशाल र मोहनविक्रमको मसाल बन्यो । २०४६ पछि फेरिएको परिस्थितिमा नयाँ किसिमले जाने भनेर लामा समूहसित एकता भयो । तर लामा समूहको संसदीय पलायनताका कारण अघि बढ्न नसकेपछि क्रान्तिकारीहरू नेकपा (माओवादी) का साथ जनयुद्धको दिशामा अघि बढे । पछि ‘शान्तिप्रक्रिया’ मा आएपछि आफूहरू अल्मतमा परेको स्थिति भएपछि प्रचण्ड-बाबुरामले नारायणकाजी समूहलाई भित्र्याए , पार्टी संसदीय भासमा पर्न थालेको बोध भएपछि क्रान्तिकारीहरूले विचारसमूह निर्माण गरे र कमरेड किरणको नेतृत्वमा विद्रोहका साथ अघि बढे ।
पार्टीले नयाँ गति लिन पाएको छैन नेत्रविक्रम चन्द ‘विप्लव’ को वितन्डा सुरु भयो । पार्टीको सातौँ महाधिवेशनमा खुलेरै आयो । पहिले उनी 'सत्ता साझेदारी' को नाराका साथ आए, सुरुमै सत्तामुखी चरम आसक्ति, नेतृत्त्वको तीव्र भोक, व्यक्तिवादी अति महत्त्वाकांक्षा, निम्नपुँजीजवादी अधैर्यले उनलाई चारैतिर कुदायो –ठाउंकुठाउँ ढोका चाहार्न पुगे । देशी-विदेशी प्रतिक्रियावादी शक्तिको उक्साहट र माओवादी आन्दोलन सिध्याउने निर्देशित योजनाबद्धताको गोटी बनेर नेत्रविक्रम चन्दा ‘विप्लव’ एउटा झुन्ड लिएर पलाएन भए । पछिल्लो चोटी उनी ओलीको शरणमा पुगे । आज उनको स्थिति के छ सबैलाई थाहा छ । त्यसपछि बादल समूह पनि पलायन भएर संसदीय राजनीतिको टुकुचामा प्रवाहित हुन पुग्यो । यो त झन् बेकामे साबित भयो।
एकै ठाउँमा हुँदा महान् कमरेड, क्रान्तिकारी कमरेड र विभाजन हुनेवित्तिकै गद्दार, दलाल, साम्राज्यवादको एजेन्ट आदिआदि भन्ने नेपालको कम्युनिस्ट आन्दोलनको रोग नै भयो । सारत: यो वैचारिक समस्याको उपज हो । २०४० सालदेखि अहिलेसम्मको फुट र विभाजनको इतिहास हेर्दा पहिले बढी वैचारिक मतभेत र केही घोचपेच हुने गरेको भए पनि अहिले विप्लवको नेतृत्वमा रहेको समूह फुटेर नेकपा (बहुमत) का नाममा अर्को पार्टी अस्तित्वमा आएपछि जे-जस्तो छरपस्ट स्थिति, भाँडभैलो र चरित्र हत्याको वातावरण देखियो, यो दुनियाँ हँसाउने, लाजमर्दो स्थिति बन्यो/बनिरहेको छ । मार्क्सवादी भाषा- शैली र विधि र प्रक्रियाको त कुरै नगरौं , सामान्य बुझाइमा पनि समस्या देखियो । तर त्यतिबेर कमरेड किरणको नेतृत्त्वमा रहेको नेकपा - माओवादीबाट बहस-छलफलबिना त्यसरी हतारिएर बहिरिनु नै गलत थियो भनेर चाहिं दुवै थरीले (विप्लव-कन्चन ) ले कतै बोलेको/ लेखेको पाइएको छैन र कार्यकर्ता पनि भेडाझैं हिजो पनि ठीक, आज पनि ठीक भनेर कुदेका छन् । आधारभूत विचार मिल्नेहरूबीच एकता हुनुपर्छ भन्ने कुराप्रति 'जनमेल' को समर्थन र सहयोग छ/हुन्छ । तर,पार्टीहरूबीच संगठनात्मक व्यवस्थापन कम समस्यामूलक छैन, भन्ने 'जनमेल' को ठहर छ । पार्टीफुट र एकता केही अयोग्य, अक्षम र विवादास्पद मान्छेहरू नेता बन्ने घरेलु उद्योग बन्ने गरेको इतिहासको पुनरावृत्ति हुनेगरेको छ /भैरहेको छ ।
विप्लव समूहले दस्ताबेजमा कुरा उठाएपछि अर्को समूहले वैचारिक प्रतिवाद गर्नु स्वाभाविक हुन्छ । तर खण्डनको प्रतिखण्डनमा विप्लव समूहका सल्लाहाकार नेता र माथिल्लो समितिका नेता भनेर चिनिनेहरूबाट जे-जस्तो भाषा, शैली र काला अक्षरहरूको थुप्रो देखिएको छ , यो विप्लव समूह र नेकपा (बहुमत) बीचको सन्दर्भ मात्र होइन, सिंगो माओवादी आन्दोलनसित गाँसिएको सन्दर्भ हो- मार्क्सवादीहरूले कस्तो संस्कृति अंगाल्ने भन्ने प्रश्न पनि हो ।
हामी आफूलाई उन्नत संस्कृतिको सम्बाहक भन्छौं , तर ओहो काहाँ पुगेछ हाम्रो आन्दोलन !!! खासमा सबैले गम्भीरताका साथ वैचारिक प्रश्न उठाएर आत्मालोचनासहित आउनु आवश्यक थियो । यस किसिमको प्रस्तुतिबाट कार्यकर्ता, शुभचिन्तक र आम समर्थकले कस्तो धारणा बनाउने होला ? सल्लाहकारको काम त अझ भत्केको र बिग्रेको ठाउँ बनाउने र मिलाउने हो । कठै ! सल्लाहकारको स्थिति भन्नुपर्ने अवस्था छ ।
नेपालको माओवादी आन्दोलन सिध्याउन साम्राज्यवादी र विस्तारवादी शक्तिहरू र घरेलु नयाँ-पुराना प्रतिक्रियावादीहरू लागेकै छन् ।यहाँ त माओवादी आवरणमा अन्तरध्वंशको थालनी पो भयो । आवश्यकता वैचारिक प्रश्नलाई केन्द्रमा राखेर संयमित र गम्भीर समीक्षाका साथ अघि बढ्नुमा थियो ।खास गरेर विप्लव समूहमा देखिएको बेचेनी र छटपटाहट विसर्जनको स्थितिमा पुग्न लाग्दा देखिएको छटपटी हो र यसको वैचारिक विश्लेषण र संश्लेषण गर्नु आवश्यक छ । यता एकताको प्रक्रिया अघि बढ्दै जाँदा यो छटपटी अझ तीव्र बनेको छ । स्थितिको गम्भीरतालाई आत्मसात गर्ने समस्या नेकपा(बहुमत) मा पनि छ । यसले पनि आफू उभिएको धरातललाई आत्मसात गर्नु आवश्यक छ । एकताको प्रक्रिया भनेको जोडजाडको विधि नभएर इतिहासको समीक्षा र वैचारिक संश्लेषण हो । एकता थकाइ मार्ने चौतारी होइन र बन्नु हुँदैन ।
केपी ओलीसित चोचोमोचो मिल्नु, जनमत संग्रहबाट वैज्ञानिक समाजवाद ल्याउने कुरामा विप्लव-कंचनहरूको कुरा मिल्नु र फेरि चुनावमा भाग लिने कुरालाई लिएर पार्टी विभाजित हुनु अचम्मको कुरा छ । विप्लव समूह वैचारिक र आर्थिक भ्रष्टतामा चुर्लुम्म डुबेको देखियो, तर बहुमतका नेताहरूप्रति लागेको आर्थिक अनियमितताप्रतिको आरोपको चित्तबुझ्दो उत्तर कंचन कमरेडहरूको वृत्तबाट आएको स्थिति चाहिं होइन । यस अर्थमा अहिलेको आवश्यकता समीक्षा , आत्मसमीक्षा र फेरि पनि समीक्षा हो । यसले मात्रै संश्लेषणतर्फ लैजान्छ । यो नै मालेमावादले देखाएको बाटो हो ।
भिडियो फिचरview all